Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Avatar: The Last Airbender




Ιστορία 

Η ιστορία του Αβατάρ: Ο Τελευταίος Μαχητής του Ανέμου διεξάγεται σε ένα φανταστικό κόσμο, ο οποίος αποτελεί σπίτι για ανθρώπους, ζώα και παράξενα πνεύματα. Ο ανθρώπινος πολιτισμός χωρίζεται σε 4 φυλές: τη Φυλή του Νερού (ή και Φυλές του Νερού), το Βασίλειο της Γης, τη Φυλή της Φωτιάς και τον Λαό του Άερα (ή Νομάδες του Ανέμου). Οι κάτοικοι του κάθε λαού δαμάζουν ένα από τα 4 στοιχεία, από το οποίο ο λαός παίρνει το όνομα του, και στο οποίο βασίζεται ο πολιτισμός του. Οι άνθρωποι που κατέχουν ένα από τα 4 στοιχεία της φύσης λέγονται μάγοι, μαχητές ή κάμπτες(κάμπτω=λυγίζω) (αγγ. benders). Όλες οι μαγείες της ιστορίας βασίζονται σε πραγματικές ασιάτικες πολεμικές τέχνες: η μαγεία του νερού βασίζεται στο Τάι Τσι Τσουάν, η μαγεία της γης βασίζεται, κατά την πλειονότητα, στο Χουνγκ Γκαρ, η μαγεία της φωτιάς βασίζεται στη πολεμική τέχνη του Μοναστηριού του Σαολίν, και η μαγεία του αέρα βασίζεται στο Μπαγκουαζάνγκ. Ο κάθε μάγος, σύμφωνα με την ιστορία, γίνεται πιο δυνατός σε μια εποχή: οι μάγοι νερού τον χειμώνα, η μάγοι γης την άνοιξη, οι μάγοι φωτιάς το καλοκαίρι και οι μάγοι αέρα το φθινόπωρο
Ο μοναδικός άνθρωπος που μπορεί να δαμάσει και τα 4 στοιχεία της φύσης είναι ο Αβατάρ, ο οποίος είναι και η γέφυρα μεταξύ του κόσμου των θνητών και του Κόσμου των Πνευμάτων, ο οποίος υπάρχει παράλληλα με αυτό των θνητών, και στον οποίο κατοικούν τα πνεύματα. Τα πνεύματα κατέχουν μια άγνωστη στους ανθρώπους μαγεία, τη μαγεία των πνευμάτων. Όταν ο Αβατάρ πεθαίνει, η ψυχή του ενσωματώνεται στο σώμα ενός μάγου, ο οποίος κατάγεται από τον επόμενο, κατά τον κύκλο του Αβατάρ, λαό. Ο κύκλος του Αβατάρ έχει την ακόλουθη σειρά: Νερό, Γη, Φωτιά και Αέρας. Ο Άανγκ, ο κύριος ήρωας της ιστορίας, είναι μάγος άερα και πρέπει να δαμάσει (σε χρονολογική σειρά) το νερό, τη γη και τη φωτιά. Για να δαμάσει τα στοιχεία, ο Αβατάρ χρειάζεται πολλά χρόνια προπόνησης. Ο Άανγκ όμως, πρέπει να δαμάσει τα υπόλοιπα στοιχεία της φυσής πριν τον ερχομό του Κομήτη του Σόζιν. Η μοναδική δυσκολία για τον Άανγκ αποτελεί η εκπαίδευση της μαγείας της γης, καθώς η γη αποτελεί αντίθετο στοιχείο του αέρα.
Ο Αβατάρ κατέχει μια απίστευτη δύναμη όταν εισχωρεί στην Κατάσταση του Άβαταρ (αγγ. Avatar State). Κατά τη διάρκεια αυτής της κατάστασης, ο Αβατάρ κατέχει τη δύναμη και τη σοφία όλων των προηγούμενων ενσωματώσεων, και έχει τη δυνατότητα να ζητήσει βοήθεια από τα πνεύματα, σε περίπτωση πού βρίσκεται σε κίνδυνο. Εκτός από το ότι ο Αβατάρ γίνεται πιο δυνατός από ποτέ, όταν εισχωρεί σε αυτή την κατάσταση, γίνεται και πιο τρωτός


Προέλευση της λέξης 

Η λέξη Αβατάρ προέρχεται από τη Σανσκριτική γλώσσα, μια από τις αρχαιότερες γλώσσες της Ινδίας. Η λέξη Avatāra (ελλ. Αβατάρα) (σανσκριτική γλώσσα: अवतार) στα ελληνικά σημαίνει κάθοδος: μιας και άβα σημαίνει κάτω και τρι σημαίνει οδός (να περάσει)[48]. Στην Ινδουϊστική θρησκεία, είναι ένα πνεύμα, το οποίο κατεβαίνει στη Γη για να βοηθήσει τους ανθρώπους. Οι κινέζικοι χαρακτήρες, οι οποίοι καταγράφονται στο πάνω μέρος του χάρτη του κόσμου του Αβατάρ, σημαίνουν οι ήρωες μοιράζουν (τον κόσμο, τη χώρα ή τη γη) στα 4.
Όταν ο Άανγκ ήταν βρέφος, οι δάσκαλοί του έμαθαν ότι είναι η νέα ενσωμάτωση του Αβατάρ, καθώς είχε επιλέξει 4 παιχνίδια, τα οποία συμβόλιζαν τα 4 στοιχεία της φύσης: το νερό, τη γη, τη φωτιά και τον αέρα. Σύμφωνα με τις παραδόσεις του Βουδισμού του Θιβέτ, αυτό είναι μια εξέταση για την μετενσάρκωση ενός Τούλκου Λάμα (έναν από τους ανώτερους βαθμούς ιεροσύνης στον μοναστικό Βουδισμό του Θιβέτ)


Ορισμός της λέξης στη σειρά

Ο Αβατάρ είναι ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να δαμάσει όλα τα 4 στοιχεία της φύσης: το νερό, τη γη, τη φωτιά και τον αέρα. Ο κύκλος ενσωματώσεων του Αβατάρ έχει την ακόλουθη σειρά:

  • Φυλή του Νερού
  • Βασίλειο της Γης
  • Έθνος της Φωτιάς
  • Νομάδες του Αέρα

Κατά τη διάρκεια της ιστορίας, η ενσωμάτωση του Αβατάρ είναι ο Άανγκ, ο τελευταίος εκπρόσωπος του Λαού του Αέρα. Ο κάθε λαός έχει τους δικούς του σοφούς (γέροι), οι οποίοι έχουν την ικανότητα να ανακαλύπτουν ποιος είναι ο Αβατάρ όσο η νέα του ενσωμάτωση βρίσκεται στην παιδική ηλικία[30].Όταν ο Αβατάρ μαθαίνει την ταυτότητα του πρέπει να ταξιδέψει στις υπόλοιπες 3 φυλές για να δαμάσει τα υπόλοιπα στοιχεία. Η εκπαίδευση των τεσσάρων στοιχείων έχει την ίδια σειρά όπως και ο κύκλος του Αβατάρ. Κανένας Αβατάρ δεν μπορεί να αλλάξει τη σειρά του κύκλου εκπαίδευσης των μαγείων των τεσσάρων στοιχείων

Ρόλος του Αβατάρ

Ο Αβατάρ πρέπει να διατηρεί την ισορροπία μεταξύ των 4 λαών και να αποτρέψει οποιαδήποτε προσπάθεια επικυριαρχίας. Ταυτόχρονα ο Αβατάρ αποτελεί και τη μεγάλη γέφυρα μεταξύ του κόσμου των θνητών και αυτού των Πνευμάτων. Είναι ικανός κατά τη διάρκεια αυτοσυγκέντρωσης ή και καθώς βρίσκεται στην Κατάσταση του Αβατάρ να βρεθεί στον Κόσμο των Πνευμάτων και να ζητήσει τη συμβουλή και τη βοήθειά τους.

Κατάσταση του Αβατάρ

    Η Κατάσταση του Αβατάρ - είναι αμυντικός μηχανισμός, στον οποίο μπαίνει ο προσωρινός Αβατάρ και χρησιμοποιείται για να μεταδώσει τις γνώσεις και τη δύναμη των προηγούμενων ενσωματώσεων του. Το φως, το οποίο εξέρχεται από τον Αβατάρ, αποτελεί σημάδι της απίστευτα μεγάλης ενέργειας όλων των προηγούμενων του ζωών, συγκετρωμένες σε ένα σώμα. Ο Αβατάρ στην Κατάσταση του Αβατάρ γίνεται πιο δυνατός αλλά και πιο τρωτός[ Αν κάποτε ο Αβατάρ πεθάνει στην Κατάσταση του Αβατάρ, τότε ο κύκλος του Αβατάρ θα καταστραφεί και ο Αβατάρ θα σταματήσει να υπάρχει. Ο Άανγκ στην Κατάσταση του Αβατάρ, καθώς βρίσκονται στην έρημο Σι Βονγκ και βρίσκουν αυτούς που αιχμαλώτισαν τον Άππα
Η Κατάσταση του Αβατάρ είναι μακρόχρονη είσοδος του Αβατάρ σε μια σημαντική κατάσταση, κατά την οποία ο τωρινός Αβατάρ έχει στη διάθεση του τη δύναμη και τη σοφία των προηγούμενων ενσωματώσεων του. Σε αυτή την κατάσταση ο Αβατάρ διαθέτει εξαιρετική δύναμη και μπορεί να ελέγχει όλα τα τέσσερα στοιχεία, έστω αν και στην ανθρώπινη του κατάσταση δεν τα έχει δαμάσει.
Ο Αβατάρ μπορεί να εισχωρήσει στην Κατάσταση του Αβατάρ και χάρη στα δυνατά του αισθήματα: όπως τον φόβο, τον θυμό, τη λύπη και με αυτό τον τρόπο είναι ανίκανος να ελέγχει την Κατάσταση του Αβατάρ. Για να μπορέσει ο Αβατάρ να ελέγχει την Κατάσταση του Αβατάρ πρέπει να περάσει από στάδιο ατομικής καθαριότητας και ελέγχου. Πρέπει να νικήσει τους φόβους του, να ξεχάσει τα αισθήματα του, όλα όσα έχουν επίδραση στη ζωή του και στη ψυχική του αρμονία
Εκτός του ότι ο Αβατάρ γίνεται πιο δυνατός από ποτέ, όταν εισχωρεί σε αυτή την κατάσταση, γίνεται και πιο τρωτός[27]. Σε περίπτωση που ο Αβατάρ πεθάνει στην Κατάσταση του Αβατάρ τότε ο κύκλος του Αβατάρ θα καταστραφεί και ο Αβατάρ θα σταματήσει να υπάρχει. Σε περίπτωση που ο Αβατάρ πεθάνει στην ανθρώπινη του κατάσταση, τότε ο Αβατάρ θα ξαναγεννηθεί σύμφωνα με τον κύκλο.

Οι 4 λαοί 

Κύριο άρθρο: Αβατάρ: Ο Τελευταίος Μαχητής του Ανέμου - Οι Φυλές
Ο κόσμος του Αβατάρ χωρίζεται σε 4 βασικούς λαούς- φυλές, οι οποίοι παίρνουν το όνομα τους από τη μαγεία του στοιχείου που κατέχουν. Αυτοί είναι:

  • Η Φυλή του Νερού
  • Το Βασίλειο της Γης
  • Το Έθνος της Φωτιάς
  • Νομάδες του Αέρα

Παράλληλα με τον κόσμο των θνητών, υπάρχει και ο Κόσμος των Πνευμάτων.
Φυλή του Νερού 
Η Φυλή ή Φυλές του Νερού (αγγ. Water Tribes) είναι μία από τους 4 βασικούς λαούς - φυλές του κόσμου του Αβατάρ. Αποτελείται επιμέρους από 3 φυλές: τη Βόρεια Φυλή του Νερού, η οποία βρίσκεται στον Βόρειο Πόλο, τη Νότια Φυλή του Νερού, η οποία βρίσκεται στον Νότιο Πόλο, καθώς και από τη φυλή του ομιχλώδη βάλτου νερού. Η ιστορία αρχίζει στη Νότια Φυλή του Νερού, όταν 2 αδέρφια, η Κατάρα και ο Σόκκα ανακαλύπτουν ένα παγετώνα, στον οποίο βρίσκεται ο Άανγκ και ο Άππα για 100 χρόνια. Ο πρώτος κύκλος της σειράς τελειώνει με μια αποτυχημένη πολιορκία της Βόρειας Φυλής του Νερού από τον στόλο του Έθνους της Φωτιάς

Διακρίνονται οι 4 λαοί της ιστορίας. Με πορτοκαλί χρώμα διακρίνεταιτο Έθνος της Φωτιάς (κιν. 火烈, Σκληρή Φωτιά), με πράσινο το Βασίλειο της Γης (κιν. 土強, Δυνατή Γη), με γκρίζο χρώμα οι Νομάδες του Αέρα (κιν. 气和, Αρμονικός Αέρας) και με γαλάζιο η Φυλή του Νερού (κιν. 水善 , Ειρηνικό/Φιλικό Νερό)

Βασίλειο της Γης 
Το Βασίλειο της Γης (αγγ. Earth Kingdom) αποτελεί το πιο μεγάλο σε έκταση επίγειο βασίλειο. Οι πιο μεγάλες και σημαντικές πόλεις του Βασιλείου της Γης είναι η Μπά-Σινγκ-Σέ και η Ομάσου, ενώ το κύριο νησί αποτελεί το Νησί της Κιόσι, το οποίο δημιουργήθηκε από την Άβαταρ Κιόσι. Επίσης, στο Βασίλειο της Γης βρίσκονται πολλοί χαμένοι πολιτισμοί, στην έρημο Σι Βόνγκ, την πιο μεγάλη έρημο του κόσμου. Στο Βασίλειο της Γης βρίσκεται η βιβλιοθήκη Βάν-Σι-Tόνγκ, όπου ο Σόκκα ανακαλύπτει την ημερομηνία της επόμενης έκλειψης, καθώς και ότι οι φωτοδαμαστές χάσουν έτσι τη δύναμη τους κατά τη διάρκεια της. Επίσης από το γνωστό ως πέρασμα του φιδιού, το οποίο παίρνει το όνομα του χάρη στο σχήμα του και στο τέρας που κατοικεί εκεί, τα παιδιά θα φτάσουν στη Μπά-Σινγκ-Σέ

Έθνος της Φωτιάς 
Η φυλή, η οποία άρχισε τον πόλεμο 100 χρόνια πριν την αρχή της ιστορίας. Κατέστρεψε τους Νομάδες του Αέρα, καθώς ο στρατός ήξερε πώς ο επόμενος Άβαταρ θα κατάγεται από εκεί Παρά τις προσπάθειες τους, ο Άανγκ παραμένει ζωντανός
Η πρώτη φορά που ο Άανγκ και οι φίλοι του παιρνούν από το Έθνος της Φωτιάς (αγγ. Fire Nation) είναι για να επισκεπτούν τον Ναό του Άβαταρ Ρόκου, ο οποίος βρίσκεται στο ομώνυμο νησί.Εκεί ο Άανγκ μαθαίνει πώς αν θέλει να σώσει τον κόσμο πρέπει να νικήσει τον Άρχοντα της Φωτιάς, Οζάι πριν τον ερχομό του κομήτη του Σόζιν, καθώς ο κομήτης θα δώσει απίστευτη ενέργεια στους φωτοδαμαστές και θα τους βοηθήσει να τελείωσουν τον πόλεμο υπέρ τους. Μετά, ο Ρόκου και ο Άανγκ καταστρέφουν τον ναό. Σημαντικό μέρος αποτελεί και η πρωτεύουσα, όπου κατά τη διάρκεια της εκλείψεως, διεξάγεται η εισβολή, η οποία τελείωνει χωρίς επιτυχία. Επίσης γνωστό μέρος είναι το Νησί ονόματι Έμπερ Άιλαντς(Ember Islands) (ελλ. Νησιά των Χοβόλων), όπου βρίσκεται το εξωχικό της αυτοκρατορικής οικογένειας, και όπου ο Άανγκ και οι φίλοι του θα ετοιμάζονται για την αναμέτρηση με τον Άρχοντα της Φωτιάς κατά τον ερχομό του κομήτη

Νομάδες του Αέρα 
Οι Νομάδες του Ανέμου (αγγ. Airnomads) είναι μία από τους 4 βασικούς λαούς - φυλές του κόσμου του Άβαταρ, η τελευταία στη σειρά αναφοράς τους. Οι Νομάδες του Αέρα κατέχει 4 σπουδαίους ναούς:
Τον Βόρειο Ναό του Ανέμου
Τον Νότιο Ναό του Ανέμου. Εκεί γεννιέται ο Άανγκ. Ο κόσμος μαθαίνει πώς ο Άβαταρ επέστρεψε, καθώς ο Άανγκ μπαίνει στην Κατάσταση Άβαταρ όταν βρίσκει τον σκελετό του δάσκαλου και φίλου του, Γκιάτσο.
Τον Ανατολικό Ναό του Ανέμου. Εκεί μένει ο γκούρου Πάτικ, ο οποίος θα προσπαθήσει να βοηθήσει τον Άανγκ να γίνει αληθινός Άβαταρ και να ελέγχει την Κατάσταση του Άβαταρ. Ο Άανγκ, όμως, όταν μαθαίνει πώς η Κατάρα βρίσκεται σε κίνδυνο, αποφασίζει να φύγει. Ο γκούρου Πάτικ προσπαθεί να τον πείσει να μείνει, λέγοντας του πώς αν φύγει θα ρίσκαρε να κλειδώσει το έβδομο τσάκρα και δεν θα μπορεί να μπεί στην κατάσταση Άβαταρ, αλλά ο Άανγκ αρνείται.
Τον Δυτικό Ναό του Ανέμου. Εκεί θα μείνει ο Άανγκ και οι φίλοι του μετά την αποτυχημένη εισβολή στο Έθνος της Φωτιάς. Εκεί ο Ζούκο θα συναντηθεί με τον Άανγκ, και θα τον πείσει να γίνει ο δάσκαλος του στο φωτοδάμασμα.

Κόσμος των Πνευμάτων 
Υπάρχει παράλληλα με τον κόσμο των θνητών. Αποτελείται από την Όαση των Πνευμάτων, η οποία βρίσκεται στη Βόρεια Φυλή του Νερού. Εκεί κατοικεί το Πνεύμα Κοχ, γνωστό με το παρατσούκλι κλέφτης προσώπων. Το συναντά ο Άανγκ και καταφέρνει να μην χάσει το πρόσωπο του, καθώς θυμάται τη συμβουλή του Ρόκου. Το Πνεύμα Κοχ είχε κλέψει το πρόσωπο της Ούμμι, αγαπημένης του Άβαταρ Κούρουκ. Ο μόνος άνθρωπος που μπορεί να μπεί στον Κόσμο των Πνευμάτων (αγγ. Spirit World) και να χρησιμοποιεί τη δύναμη των πνευμάτων για να προστατεύσει τον κόσμο είναι ο Άβαταρ. Κατά τη διάρκεια των Ηλιοστασιών (Χειμερινού και Θερινού), ο Κόσμος των Πνευμάτων έρχεται πιο κοντά στον κόσμο των θνητών


Χαρακτήρες 

Κύριο άρθρο: Κατάλογος χαρακτήρων του Αβατάρ: Ο Τελευταίος Μαχητής του Ανέμου
Άβαταρ Άανγκ 
Ο κύριος πρωταγωνιστής της ιστορίας και η τωρινή ενσωμάτωση του Άβαταρ. Στα 12 του (100 χρόνια πριν την αρχή της ιστορίας), ο Άανγκ (αγγ. Aang) μαθαίνει πώς είναι ο Άβαταρ, για αυτό και μαζί με τον ιπτάμενο του βίσονα, Άππα, εξαφανίζεται. Μένει σε ένα παγετώνα για 100 χρόνια, μέχρι να τον βρούν ο Σόκκα και η Κατάρα. Μαζί με τον Σόκκα και την Κατάρα, μετά με την Τοφ, ενώ αργότερα και με τον Ζούκο θα περάσει πολλές περιπέτειες μέχρι να νικήσει τον Άρχονατ της Φωτιάς, Οζάι στην τελική αναμέτρηση. Τον Άανγκ υποδείεται ο Zach Tyler Eisen

Άλλοι κύριοι χαρακτήρες 

Η Κατάρα (αγγ. Katara). Γεννήθηκε στη Νότια Φυλή του Νερού[. Όταν ήταν μικρή, οι Νότιοι Επιδρομείς, επιτέθηκαν στη φυλή της, και ο αρχηγός τους, Γιάν Ρο, σκότωσε τη μητέρα της, Κία. Μαζί με τον Σόκκα βρίσκουν τον Άανγκ στον παγετώνα, όπου ο τελευταίος βρίσκεται για 100 χρόνια. Μαζί με την υπόλοιπη ομάδα "Αβατάρ" θα περάσει πολλές περιπέτειες. Στην τελική αναμέτρηση, θα βοηθήσει τον Ζούκο να νικήσει την Αζούλα. Την Κατάρα υποδύεται η Μάε Ουάιτμαν

Ο Σόκκα (αγγ. Sokka). Είναι αδερφός της Κατάρα. Μαζί με αυτήν, βρίσκουν τον παγετώνα, στον οποίο βρίσκεται ο Άανγκ. Αρχηγός και ένας από τους ιδρυτές της ομάδας «Αβατάρ». Είναι αυτός που παίρνει τις αποφάσεις και ο μοναδικός, που μπορεί να καταλαμβαίνει τους χάρτες και να επινοεί παράξενα και τολμηρά σχέδια. Στην τελική αναμέτρηση, μαζί με τη Σουγιούκι και την Τοφ θα καταστρέψουν τον ιπτάμενο στόλο της Φυλής της Φωτιάς. Τον Σόκκα υποδείεται ο Τζάκ ΝτεΣένα
Η Τοφ (αγγ. Toph). Κάνει την πρώτη της εμφάνιση όταν ο Άανγκ ψάχνει δάσκαλο της μαγείας της γης. Η Τοφ δέχεται να γίνει δάσκαλος του Άανγκ στη μαγεία της γης. Παρόλο που είναι τυφλή, βλέπει χάρη στα πόδια της και είναι ένας από τους καλύτερους μάγους γης στον πλανήτη. Στην τελική αναμέτρηση βοηθά τον Σόκκα και τη Σουγιούκι να καταστρέψουν τον ιπτάμενο στόλο της Φυλής της Φωτιάς. Την Τοφ υποδείεται η Τζέσι Φλάουερ
Ο Ζούκο (αγγ. Zuko). Είναι ο εξορισμένος πρίγκιπας της Φυλής της Φωτιάς. Ο πατέρας του, τού έκαψε το αριστερό μάτι και τον εξόρισε από τη Φυλή της Φωτιάς Για να επιστρέψει τον θρόνο του, πρέπει να πιάσει τον Αβατάρ. Ο Ζούκο, παρά τις προσπάθειες του, δεν τα καταφέρνει. Όταν, όμως, ο Άανγκ βρίσκοταν αιχμάλωτος στο στρατόπεδο του ναύαρχου Τζάο, ο Ζούκο μεταφιεσμένος σε Μπλέ Μάσκα καταφέρνει να τον απελευθερώσει. Στη Μπά-Σιν-Κσέ παίρνει το μέρος της αδερφής του, Αζούλα, και τη βοηθά να νικήσει τον Άανγκ Όταν μαθαίνει πώς ο Αβατάρ Ρόκου ήταν πρόπαππους του, αποφασίζει να βοηθήσει τον Άανγκ να νικήσει τον πατέρα του[50]. Στην τελική αναμέτρηση, χάρη στη βοήθεια της Κατάρα, νικά την Αζούλα και γίνεται Λόρδος της Φωτιάς. Ανακοινώνει το τέλος του πολέμου Τον Ζούκο υποδείεται ο Ντάντε Μπάσκο
Η Αζούλα (αγγ. Azula). Είναι η αδερφή του Ζούκο. Στη Μπά-Σιν-Κσέ παραλίγο να σκοτώσει τον Άανγκ, όταν αυτός βρισκόταν στην Κατάσταση του Αβατάρ, με τη βοήθεια των κεραυνών της Όταν επιστρέφουν στη Φυλή της Φωτιάς, λέει στον πατέρα της πώς ο Ζούκο σκότωσε τον Αβατάρ, εξηγώντας αργότερα στον Ζούκο πώς το έκανε για να τον ευχαριστήσει για τη βοήθεια του[41]. Ήξερε για την εισβολή στη Φυλή της Φωτιάς κατά τη διάρκεια της εκλείψεως, για αυτό και ετοίμασε κατάλληλα τον στρατό. Στην τελική αναμέτρηση, θα ηττηθεί από την Κατάρα και τον Ζούκο. Την Αζούλα υποδεείται η Γκρέι ΝτεΛίσλε
Ο Οζάι (αγγ. Ozai). Είναι ο Λόρδος της Φωτιάς, πατέρας του Ζούκο και της Αζούλα. Είναι αυτός που αποφάσισε κατά τον ερχομό του κομήτη, ο οποίος θα έδινε τρομερή ενέργεια στους μάγους φωτιάς, να καταστρέψει τελείως το Βασίλειο της Γης. Αυτό δεν θα το κάνει ποτέ, καθώς στην τελική αναμέτρηση, θα χάσει τη μαγεία του και θα ηττηθεί από τον Άανγκ. Τον Οζάι υποδείεται ο Μαρκ Χάμιλλ
Ο Άιρο (αγγ. Iroh). Πρώην στρατιωτικός της Φυλής της Φωτιάς και αρχηγός του Τάγματος του Λευκού Λόττου, αρχαίας μυστικής οργάνωσης, η οποία υπήρχε πριν τον μοιρασμό του πλανήτη σε 4 φυλές. Όταν βρίσκεται στη Μπά-Σιν-Κσέ, θα προδωθεί από τον Ζούκο και θα μείνει για αρκετό καιρό στη φυλακή. Θα απελευθερωθεί τη μέρα της εκλείψεως, και κατά τη διάρκεια της τελικής αναμέτρησης θα απελευθερώσει τη Μπά-Σιν-Κσέ Κατά τη διάρκεια του πρώτου και του δεύτερου κύκλου τον Άιρο υποδείεται ο Μάκο Ιβαμάτσου, αλλά εξαιτίας του θανάτου του αντικαταστάθηκε από τον Γκρέγκ Μπάλτουιν

Κριτική 

Όταν η σειρά έκανε το ντεμπούτο της, είχε λάβει τον τίτλο της καλύτερης σειράς κινουμένων σχεδίων στα τσαρτς - το κάθε επεισόδιο συγκέντρωνε 3,1 εκατομμύρια τηλεθεατές. Το ειδικό επεισόδιο «Τα μυστικά της Φυλής της Φωτιάς» (αγγ. The Secret of the Fire Nation) το οποίο προβλήθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου 2006, μετά τα επεισόδια του 2ου κύκλου, «Το φιδίσιο πέρασμα» (αγγ. The Serpent's Pass) και «Η πολιορκία» (αγγ. The Drill), συγκέντρωσε 5.1 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σύμφωνα με την Nielsen Media Research, το ειδικό επεισόδιο ήταν το καλύτερο επεισόδιο, το οποίο έδειξε η τηλεόραση εκείνη την εβδομάδα. Το 2007, το Αβατάρ: Ο Τελευταίος Μαχητής του Ανέμου, παρουσιάστηκε σε περισσότερες από 105 χώρες, και έγινε ένα από τις καλύτερες σειρές της Nickelodeon. Η σειρά έλαβε την πρώτη θέση στα τσαρτς του τηλεοπτικού καναλιού Nickelodeon στη Γερμανία, στην Ινδονησία, στη Μαλαισία, στο Βέλγιο και στη Κολομβία
Τα τελευταία επεισόδια της σειράς, Ο Κομήτης του Σόζιν: Η Τελική Αναμέτρηση, έλαβε τις πρώτες θέσεις στα τσαρτς. Η πρεμιέρα των επεισοδίων έγινε στις 19 Ιουλίου 2008, και συγκέντρωσε 5.6 εκατομμύρια τηλεθεατές, 95% περισσότερους τηλεθεατές από όσους συγκέντρωσε το Nickelodeon μέχρι τα μέσα του μήνα. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας 14-21 Ιουλίου, τα επεισόδια έλαβαν την πρώτη θέση στην κατηγορία τηλεθέασης κάτω των 14. Ο Κομήτης του Σόζιν είχε εμφανιστεί στην κορυφή των τσαρτ της iTunes εκείνη την εβδομάδα. Στην ιστορία του Κομήτη του Σόζιν βασίζεται το παιχνίδι «Rise of the Phoenix King», το οποίο δημιούργησε το Nick.com, και σε 3 μέρες το είχαν παίξει πάνω από 815,000 φορές




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου